sobota, 29 listopada 2014

Listopadowe złotko

Witajcie
Znów na ostatnią chwilę, ale liczy sie że zdążyłam.
Właściwie komplet miałam zrobiony już dość dawno, ale cały czas miałam nadzieję zrobić coś złotego z dekoracji świątecznych, niestety, nie znalazłam czasu, żeby kupić złotą farbę do mojego "pomysła" (zainspirowanego zresztą przez Was:) na razie nic więcej nie powiem, bo może mi się uda przed świętami:) Choć nadal właściwie nie wiem jakiej farby szukać, żeby łatwo prysnąć szyszki, ale i inne elementy. Może mi podpowiecie:) będę wdzięczna:)
No a teraz juz do rzeczy.
Za złotem w biżuterii nie przepadam, wolę srebro, więc miałam kłopoty ze znalezieniem czegos w moich zapasach. Ale udało się znalazłam złote perełki i tej samej wielkości perełki fioletowe:) wiec już dalej nie szukałam, chciałam wypróbować takie połaczenie, o którym Danusia tak ciepło napisała:)
Zatem powstał naszyjnik i bransoletka (kolczyków nie ma i nie będzie, bo perełki już "wyszły" ). Wzór plecionki wymyśliłam sama, inspirując się moimi satynowymi bransoletkami makramowymi, 
Mam nadzieję, ze się spodoba:)
A przy okazji: na którym tle lepiej?

Co do złota, to mam jeden "ten" pierścionek, który noszę zamiast obrączki. W ubraniach unikam wszelkich złotych dodatków. Złotko może być u kogoś lub w ozdobach świątecznych lub w dziełach sztuki (pod warunkiem, ze nie jest w przesycie)
Jeszcze banerek
 No i nie mogę się doczekać następnego kolorku:)

34 komentarze:

  1. Super komplecik :) I moim zdaniem na ciemnym tle lepiej :)
    Jeśli chodzi o farbę, to akurat teraz przed świętami pojawiają się (głównie w większych sklepach) różne farby w sprayu - praktycznie do wyboru, do koloru, chociaż złotych i srebrnych najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciemne tło lepiej ukazuje wszystkie szczegóły... wspaniałości:) Ja tez juz czekam na kolor grudniowy i pewnie bedzie tak łatwy, że aż trudny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu, piękny komplet! To zestawienie kolorystyczne cały czas mnie zaskakuje!
    Farby akrylowe w sprayu właśnie widziałam w Lidlu, pewnie w każdym budowlanym też będą. Nie wiem tylko jak z zapachem czy nie są zbyt intensywne..
    Ciemne tło zdecydowanie lepsze :-). Pewnie większość się już głowi czym nas Danutka uraczy na grudzień :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplecik i do tego sama wymyśliłaś, jak go zrobić, a to już duży plus. Czasem tak mamy, że na siłę coś chcemy zrobić i nic z tego nie wychodzi, jednak kolejny dzień przynosi olśnienie i jest, to właśnie to, przecież ja to już mam, czego jeszcze szukam, no, chyba tylko dziury w całym. Dobrze, że zdecydowałaś się pokazać ten komplecik, na nie jeden bal, super dodatek do skromnej sukienki będzie pasował idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze zdjęcie- 2. Świetny komplecik1 Może i ja sobie kiedys taki spróbuję? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik genialny !!!! połączenie złota z fioletem wyszło pieknie i wzorek wymysliłaś piękny. Cieszę się że zdążyłąs z paracą i bawisz sie dalej .
    Co do farby do szyszek i innych ozdób , Danusia mi kiedys poleciła lakier w sprayu smoachodowy super chrom złoty i srebrny . Jest genialny !!! Pieknie kryje i błyszczy sie rewelacyjnie . o taki jak tu
    http://allegro.pl/farba-emalia-super-chrom-metalik-zloty-spray-400ml-i4782820063.html
    Z czystym sumieniem moge polecic, ale on jest zazwyczaj tylko w sklepach z lakierami smochodowymi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się połączyło złotko z fioletem! Zdjęcie na ciemniejszym tle bardziej uwidacznia kolorki:) Lakier samochodowy będzie ok, kiedys miałam chyba śnieżkę ale bardzo długo schnął, a i tak się lepił:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplecik, bardzo fajny wzór :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna łączę złoto i fiolet i też tę opcję wybrałam. Twój komplet jest śliczny, a najlepiej prezentuje się na ciemnym tle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalenie elegancka biżuteria. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w święta nią zabłysnąć!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna bransoletka i naszyjnik ;) i zdecydowanie lepiej prezentują się na ciemniejszym tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciemne tło. Zdecydowanie. Pięknie pokazuje blask. A komplet zrobiony prześlicznie. Podoba mi się to przenikani fioletowego i złotego sznurka, te kwiatki, które powstały. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne połączenie, takie delikatne, bez nadmiaru. A co do tła, zdecydowanie ciemniejsze. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ciemniejszym tle prezentuje sie zdecydowanie bardziej elegancko
    Piękna bizuteria...delikatna ale b elegancka

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wzór i piękne wykonanie :) Bardziej podoba mi się na ciemnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście ,że ciemne tło ,bardziej oddaje kolorki ,szczególnie złoty.
    Joasiu już myśłałamże spasowałaś i miałam obawy czy aby się pojawisz,dlatego bardzo się cieszę ,że jednak jesteś z nami .Twoja biżuteria mnie zachwyca za każdym razem ,a ten komplecik wyszedł cudnie.Świetnie to sobie wykalkulowałaś,połączyłaś a wzorek dobrałaś idealny.
    Szalenie mi się podoba ten zestawik ,
    Pozdrawiam i zapraszam już jutro na kolejny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie pomyślałabym o takim zestawieniu kolorystycznym a tu proszę - efekt niesamowity! Idealnie dobrałaś Joasiu odcień fioletu. Komplecik jest prześliczny. Gratuluję i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestawienie idealne, piękna biżuteria z tego wyszła. zdecydowanie lepiej wygląda na ciemnym tle:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny komplecik!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczny komplecik i ma bardzo fajny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczny komplet
    jak nic widać że złoto i fiolet pasują do siebie idealnie
    a na czarnym tle wygląda o całe niebo lepiej
    czyli będzie pasował do czarnej wieczorowej kreacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. komplecik jest przesliczny - już jestem ciekawa co ty w grudniu wymyślisz pięknego - miło tu u ciebie a i dziękuję za odwiedziny u mnie w złotkach Danutki - buziaki ślę Marii i zapraszam częściej bo ja zostaję u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się i kolorystyka i wzór. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie na czarnym tle lepiej:)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny delikatny, subtelny komplecik. Szkoda, że na kolczyki brakło perełek. A najlepiej wygląda na czarnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny komplecik i bardzo ładne połączenie kolorów;) Nie spodziewałam się tutaj Pani, a jednak jaki ten świat "blogsfery" jest mały! ;)
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ci powiedzieć, ze Ty pierwsza pokazałaś mi, ze istnieje taki swiat, więc tym milej cię gościć i uczyć się teraz ja od ciebie:)
      Pozdrawiam cię serdecznie:)

      Usuń
  27. Bardzo piękny jest ten komplet, lepiej pasuje to ciemne tło.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)