czwartek, 30 kwietnia 2015

Na fioletowo

Witajcie kolorystki:)
Na ostatnią chwilę, ale zdążyłam:)
Coś w kwietniu nie miałam czasu do was pozaglądać, miałam nawet wątpliwości w związku z tym czy pokazywać swoją pracę w tej wspaniałej zabawie. Ale Danusia pod ostatnim postem dała mi swoje błogosławieństwo, więc jestem :)
Wybaczcie jeśli nie zajrzę do którejś, postaram się wszystko w maju nadrobić:)
A teraz do rzeczy. Zrobiłam drobny komplecik: sambalową bransoletkę i kolczyki. Ciekawe koraliki fioletowe pomazane starozłotymi mazidełkami połączyłam z koralikami drewnianymi i kokosowymi, a w kolczykach dodałam jeszcze koralik FP . Wydaje mi się, że poprzez dodatek beżu ze starym złotem fiolet został nieco stonowany i uspokojony:) W rzeczywistości fajniej się prezentuje, ze zdjęciami miałam kłopot i niestety dziś każde zdjęcie przy innym oświetleniu, dla mam nadzieję pełniejszego pokazania koloru.
Fioletowy kolor czasem lubię, czasem nie, to zależy od odcienia, nastroju i ogólnie okoliczności.  Oczywiście fioletowe kwiaty są zawsze piękne: krokusy, hiacynty, bzy, bratki i wiele innych:)
No i jeszcze banerek zabawy
Dziękuję, ze ze mną jesteście:) Miłej majóweczki życzę i do miłego następnego :)

26 komentarzy:

  1. Biżuterii nigdy dość, a bransoletki uwielbiam;) Ślicznie ją wykonałaś. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego typu bransoletki. Są proste i ładne! Twoja jest właśnie taka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie umiem dobrze uchwycić aparatem właściwego odcienia fioletu. Piękny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że zdążyłaś Joasiu, komplecik jest uroczy! Ślicznie wyglądają te złote akcenty na fioletowym tle. Muszę Ci powiedzieć że mnie zainspirowałaś - na pewno wykorzystam kiedyś takie połączenie kolorów.
    Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw, lubię takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że dołączyłaś do nas, lepiej późno niż wcale. Żal by było gdyby tak uroczy komplecik nie dołączył do naszych prac. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Joasiu fajnie ,że jednak mnie posłuchałaś i jesteś ze swoją fioletową pracą .
    Jak mówiłam komentami się nie przejmuj ,nie to najważniejsze.
    Komplet śliczny poczynilaś ,a że ja uwielbiam dodatki w fioletach to mnie on się straszliwie podoba.
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powtórzę za Danusią, komplet śliczny poczyniłaś; mnie się podoba, chociaż w biżuterii żadnej nie chodzę.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny komplecik. Jednak fiolet ze starym złotem prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplecik stworzyłaś i dobrze, że zdążyłaś na czas. Szkoda byłoby nie pokazać go w Danutkowej zabawie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Komplecik świetny :) Zawsze mi się podobała taka forma bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! fioletowy do sfotografowania jest niemożliwy :) też mam z nim zawsze problem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatne, ozdobne fiolety wyszły w tym kompleciku, skromnym a jednak zdobnym:) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny komplecik. Bardzo podobają mi się koraliki z tymi delikatnymi złoceniami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny komplecik :) podoba mi się odcień fioletu, taki żywy - akurat na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy komplet :). Choć kompletnie nie w moim stylu to jednak fajnie wygląda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny komplecik, taka trochę folkowa bransoletka,

    fiolecik niestety nie lubi lampy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny komplecik. Ja też nie wyrabiam się z komentarzami, jak widzisz już maj ja kończę kwiecień, a tam tyle nowych prac do obejrzenia i skomentowania. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny komplet Ci wyszedł. Taki fajny, do noszenia na co dzień. Bardzo mi sie takie rzeczy podobają ( choć bardziej eleganckie też mnie zachwycają) - lubię "użyteczność", coś, co będzie zawsze pasowało :) Pozdrawiam.
    Odwiedzam i komentuję, jak mam czas... a wiadomo, nikt nie ma go teraz w nadmiarze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny fioletowy komplecik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny komplecik,z uchwyceniem właściwego koloru też mam często problem.Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)