niedziela, 14 stycznia 2018

Powrót...

Witajcie:)
Stęskniłam się za Wami. Nie będę tłumaczyła powodów przerwy, bo to za długie wywody by były, a ja nie mam potoczystego języka ... Mam nadzieję, że tym razem wróciłam do was.  I trzymajcie za mnie kciuki, żeby tak było, bo bardzo tego chcę. Mam nadzieję, że się z powrotem rozkręcę, choć nie wiem ile to zajmie czasu, więc nie miejcie mi za złe jeśli do którejś nie zajrzę od razu.
Żeby od czegoś zacząć to pokażę pewien prezent, który umyśliłam i uszyłam razem z córką na roczek pewnej uroczej damy:)
Wymyśliłyśmy torbę, która będzie miała różne zapięcia, aby dziewczę mogło ćwiczyć paluszki:)
I druga strona
Ponieważ dawno nie miałam doczynienia z tak małymi dziećmi, to wyszła trochę duża, ale stwierdziłyśmy, że może to być przecież torba na zabawki, a nie mała torebeczka ;)
Jest do ćwiczenia i guzik z dziurką i z pętelką, rzep i ekspres, dwa rodzaje sprzączek, zaciskany suwaczek na sznurku oraz karabińczyk i kółeczko. Rodzice jako żeglarze na pewno pokażą również i wykorzystanie tych elementów.
Czas wykonania to ... poprzednie wakacje... tak, trochę staroć, ale mam nadzieję, że pomysł był ciekawy (wykonanie ujdzie w tłoku, miało być przede wszystkim praktyczne)
A ponieważ wyszło jak wyszło, więc mąż wykroił jeszcze bucik do wiązania, a córka ozdobiła go wypalarką:
Bucik bardzo nam się podobał i nawet jeszcze jakieś dziecko dostało taki podobny.
No i wspólna fotka prezentów
Dziś krótko i bez fajerwerków, ale kiedyś trochę szyłam i nawet to lubiłam, później i z braku czasu i z braku potrzeby zaprzestałam, więc miło mi było pochwalić się takim drobiazgiem.
Pozdrawiam was bardzo serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. Witam po powrocie a pomysł super :) Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym Roku 2018 :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak fajnie Joasiu, że wróciłaś do nas, mam nadzieję że zostaniesz na dłużej. Bardzo fajne prezenty , lubię takie edukacyjne zabawki a dzieci chyba też takie wolą.
    Pozdrawiam serdecznie i życze wszystkiego dobrego w Nowym Roku, przede wszystkim dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty wymyśliliście wspaniałe,torebeczka z tyloma zakamarkami to inspirująca rozrywka dla dziecka,a bucik do nauki sznurowania cudny pomysł.
    Serdeczności noworoczne zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa torba :-) Mamusi może posłużyć do spakowania potrzebnych dziecięciu podczas spaceru rzeczy ;-) Bucik fantatsyczny ! Czasu na blogowanie w tym 2018 roku życzę :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. O Joasiu jak dobrze, że wróciłaś. Brakowało nam Ciebie tutaj. Szyjątka świetne i bardzo przydatne. Sama preferuję też takie edukacyjne rzeczy. Pozdrawiam serdecznie i życzę duuuużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Cię po przerwie. Fajny prezent wymyśliłaś. Jeżeli pozwolisz, to może niedługo skopiuję ten pomysł.
    Mnie też trochę nie było w blogosferze, dlatego tym serdeczniej zapraszam Cię znowu do Cichego Kącika.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Asiu:-) Fajnie że jesteś, mam nadzieje, że na dłużej. Cudna ta torebeczka a pomysł na bucik do wiązania kupuję i wrzucam do zapamiętania. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To bardzo ciekawy pomysł Joasiu i świetne wykonanie.
    Fajnie, że wróciłaś! Mam nadzieję, że nowy rok będzie dla Ciebie szczęśliwy i uda Ci się spełnić wszystkie plany i marzenia.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, z wielkim przytupem wracasz do Nas:))) Podoba mi się torebka!!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)