piątek, 23 lutego 2018

Karteczki

Postanowiłam w lutym dołączyć do zabaw karteczkowych:) Robienie karteczek przez cały rok świątecznych i okolicznościowych uważam za bardzo cenne, bo gdy przychodzi "gorący czas" są jak znalazł:)
Zatem i ja mam bingo
Zacznę od kartki na Boże Narodzenie:

Czerwony-ramka-kokarda.
Taka sobie zwykła, ale do tej pory nie robiłam kwadratowych, a ta właśnie taka jest. Udało mi się też zrobić pastę imitującą śnieg, chyba może być;)
Następna okolicznościowa z tulipankami - serduszkiem - i ażurkami:

Też skromniutka, ale lubię takie warstwowe ażurkowe. Na drugim zdjęciu widać środek ozdobiony w podobny sposób.
No i jeszcze wielkanocne:
Tutaj trochę pokombinowałam. Do bingo jest listki-tulipan-ramka. Ale miała być jeszcze na wyzwanie Ewinki
A oto co mi wyszło:

I jeszcze w bardziej przestrzennej perspektywie



Nic mi nie szło przy tej kartce, może więc wygląda trochę na wymęczoną. ale ostatecznie może być.
Brzegi zagięć wykończyłam sznurkiem gorsetowym, który zakrył drobne pęknięcia papieru na zgięciach - chyba ze złej strony je bigowałam. Zupełnie karteczka nie chciała mi "trzymać formy" dodałam więc harmonijkę również na dole i wtedy już się trochę usztywniła. pod tulipankami ostatnie zgięcie skleiłam delikatnie na środku z poprzednim i też już się tak bardzo nie rozkładało. Założenie miało być, ze Pan Jezus kroczy po "polskim pejzażu" takim z wierzbami..
Ale wcale tego nie widać :(
Za to sama dorobiłam flagę, którą trzyma w ręku.
Karteczka jest w całości recyklingowa: pejzaż z kalendarza, Pan Jezus takiego miałam wycietego - chyba z kartki pocztowej, tulipanki z papieru prezentowego, napis z kartki pocztowej, jajeczka z serwetki przyklejonej na kartonik, nawet kwiatuszki wycięte dziurkaczem z opakowań po lekach i słodyczach. Bardzo trudno było dobrać wszystkie te elementy :( Może do tego typu kartki lepiej byłoby bez ramki?
Myślę, że takie zagięcie jeszcze powtórzę, może drugie lepiej się uda.
Po doświadczeniach z tą kartką zrobiłam następną. Zmieniłam trochę gięcie: zrobiłam ze wszystkich stron i tylko jedną zakładkę. Wyszło mi tak:

Tutaj też hasła z bingo: ramka=ażur-listki.
Taka ramka bardzo fajnie się prezentuje, a ma tą zaletę, ze można ją złożyć na płasko w zwykłą kopertę i ładnie równo stoi :)
Mogłabym też za przykładem Ani dodać jeszcze zabawę w wymiatanie resztek, tyle, że nie mulinek, tylko zchomikowanych, powycinanych grafik. Pełny recykling w każdej karteczce. Myślę, że tulipanki niejedna z was poznała ;) A np ostatnia kartka jest z karteczki wydrukowanej przez znajomą na drukarce i wszystkie te elementy były razem jako jeden motyw, który udało mi się rozdzielić.
Tyle na dziś. Mam nadzieję, że was nie zanudziłam;)
Pozdrawiam serdecznie:)

EDIT
Zapomniałam o kolażu dla Ani:

17 komentarzy:

  1. Jasiu ciesze się bardzo , że dołączyłaś do mojej zabawy i mam nadzieję, że spodoba Ci się robienie kartek :-)
    Bardzo fajnie sobie wszystkie wykombinowałaś. Takie kartki z odzysku są świetne, nic się nie marnuje. Najbardziej spodobała mi się ostatnia Twoja kartka i te delikatne tulipanki. A ze składaczkami do Ewy tez miałam problem .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie.
    P.S. Bardzo bym prosiła na przyszłość
    o jedno zdjęcie wszystkich kartek do mojej zabawy . Nie ukrywam że to dla mnie duże ułatwienie przy pobieraniu zdjęć do podsumowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu piękne wszystkie, ale chyba te składaczki wychodzą najciekawiej:)
    popodbarwiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu kapitalne kartki. Widzisz jaka przy tym fajna zabawa?. Poradziłaś sobie znakomicie. Zobaczysz jaka to wciągająca zabawa. Buziaczki i pozdrowionka ślę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z każdą nastepną będzie tylko lepiej! Bardzo ładne! I fajnie potrafisz wykorzystać recyklingowe elementy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki, a przede wszystkim różnorodne formy, super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki przygotowałaś, a recykling jest super. Mnie najbardziej podoba się ta ostatnia, gdzie na przodzie śliczne wielkanocne grafiki, a trochę cofnięty piękny polski krajobraz. Śliczna jest, podobnie jak pozostałe. Na składanych kartkach się nie znam, bo nie próbowałam, więc nic nie napiszę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie karteczki pomysłowe i ładne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale różnorodność form i świetnie wykorzystujesz różne recyklingowe drobiazgi. Najbardziej podoba mi się chyba ta ostatnia bardzo fajny efekt przestrzenności. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie se poradzilas Asiu, i od czegos trza zaczac, swietnie ci idzie recykling, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowe karteczki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne ! W naszej zabawie właśnie chodzi o to aby przerabiać te formy według własnych pomysłów i potrzeb .Dlatego dodatkowe harmonijki są jak najbardziej na miejscu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z każdą nastepną będzie tylko lepiej! Bardzo ładne! I fajnie potrafisz wykorzystać recyklingowe elementy!
    สูตรบาคาร่า

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)