niedziela, 13 kwietnia 2014

Miłe wyróżnienie

Dostałam bardzo miłe wyróżnienie od Szymki z bloga szymkowe robotki .
Wyróżnienie jest tak miłe, bo grafika wyróżnienia zrobiona przez Szymkę a przede wszystkim dlatego, że przyznane zostawały dla odwiedzających jej blog.
Bardzo miły pomysł i bardzo mobilizujący do zaznaczania swojej obecności poprzez komentarze na blogach, które oglądamy. Przecież wszystkie wiemy jak wiele radości sprawiają nam komentarze. Niby takie proste, a potrzebne mi było to wyróżnienie, aby sobie to uświadomić. No cóż Szymko tym bardziej dziękuję ci serdecznie i pozdrawiam :)
A oto wyróżnienie:
Zapraszam na bloga do Szymki bo warto zobaczyć cudeńka, które "wyprawia"

2 komentarze:

  1. Aisha to bardzo piekne i mile co napisalas. Az sie wzruszylam bo takie slowa sa naprawde budujace. Wtedy czlowiek wie, ze warto jest robic przyjemnosci dla innych. Gdy robilam owe wyroznienie bardzo sie cieszylam, sprawialo mi to ogromna radosc i juz nie moglam sie doczekac kiedy wstawie posta i wyroznie was wszystkie moje Perelki:) Tak was nazywam bo robicie cudne rzeczy i macie bogate wnetrza.Dziekuje Tobie za owego posta. Nawet nie wiesz jak bardzo on duzo dla mnie znaczy!Tym bardziej ze chwyta za moje serce:) Dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miłe to co napisałaś:)
      Tak, to jest coś wspaniałego, ze dając coś komuś zyskujesz czasem jeszcze więcej. Być może dlatego blogowanie tak "wciąga". Po prostu miło jest sprawiać komuś przyjemność.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)