poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Koralikowo perełkowo

Dziś przedstawiam moją następną bransoletkę wyplecioną z koralików Taho i perełek szklanych. W internecie znalazłam wiele bransoletek plecionych w ten sposób. Wydawało mi się, że jej plecenie jest bardzo skomplikowane i długo zaplecenie jej pozostawało w tych zamiarach "na przyszłość". Ale gdy znalazłam kilka tutoriali na youtube okazało się, że plecie się ją na jednej żyłce i to w dosyć prosty sposób. Pozostało tylko dopasować kolorki i koraliki. Ponieważ znajoma poprosiła mnie o bransoletkę "elegancką" a jej ulubione kolory to między innymi odcienie niebieskiego, więc powstała taka:

 Jeszcze widok zapięcia regulowanego łańcuszkiem i z drobnymi koralikami na jego końcu.
 Właścicielce się spodobała, ja też jestem zadowolona z efektu. Myślę, ze powstaną następne ...

 MAŁE UZUPEŁNIENIE:
Aga prosiła mnie o namiar na kursik.
Powinnam go podać od razu, ale jak już się nauczyłam to bransoletkę robiłam już z pamięci a link się zawieruszył. odszukałam go i tutorial z którego korzystałam jest tu

11 komentarzy:

  1. wow! żywe kolory czyli sama radość :) lubię takie odważne elementy - Twoja bransoletka jest przy tym subtelna, gdyż wykonana z drobnych elementów. I przyznam, że pomysł na ekspozycje trafiony - ciągle się zastanawiam jak fotografować biżuterię - sama w ostatnim poście też wykorzystałam wazony, więc witam w klubie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Co do fotografowania to generalnie mam też kłopoty jak dobierać kompozycję, żeby nie było monotonnie, nie mam w tym doświadczenia. Wazonik któregoś razu wpadł mi w rece przy takich poszukiwaniach i boję sie że go za często wykorzystuję, jest taki akuratny rozmiarowo, że pasuje na wielkość bransoletek, a i kolczyki też się na nim fajnie prezentują:)

      Usuń
  2. kolorki są świetne, te szklane perełki uwielbiam, w rzeczywistości wyglądają jeszcze ładniej, bransoletka bardzo mi się podoba i to nie tylko dlatego że lubię niebieski:) ładny ten splot.....i ciekawy efekt...poczekam na inne zestawienia i poproszę o namiar na kursik:) lubię się uczyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro "mistrzyni dobierania kolorów", za która Cię uważam, podobają się kolory to jestem bardzo zadowolona, bo cały czas mam poczucie, że właśnie odpowiedni dobór kolorów jest moją słabą stroną.
      Co do kursiku, to było ich kilka i po prostu zapamiętałam sposób, ale poszukam i wtedy podam link :)

      Usuń
    2. dzięki kochana i za mistrzynię i kursik...:) (ja nie zauważyłam u Ciebie błędów w kolorkach:)

      Usuń
  3. Piekna branzoletka. Z perelkami czyli to co lubie najbardziej zaraz po zlocie !;) Pozdraiwma cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wykonanie, ile trzeba mieć cierpliwości aby takie cuda wykonać.
    Wielki podziw dla Twojej pracy :) Cudeńko !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)