czwartek, 14 sierpnia 2014

Kolorowe siostry czarnej bransoletki:)

Witajcie
Bardzo dziękuje za tak liczne komentarze i miłe słowa pod moimi czernidłami:). Zmobilizowałyście mnie i robię jeszcze "tukana".
Już chyba poza oficjalną zabawą, bo post już dałam. Ale przecież chodzi o zabawę :)
Dziś jeszcze chcę pokazać to, co powstało przy okazji robienia czarnej bransoletki zebry :)
Kupiłam w końcu trochę kolorowych sznurków satynowych i porobiłam bransoletki w różnych kolorach. No to teraz galeria :
fioletowa
niebieska ze "zwyczajnym " guzikiem

czerwona
beżowa
a tu jak sobie poradziłam ze stopką, która miała małą dziurkę :)
różową (to chyba przez Danusię zrobiłam różową sama nie wierzę :))  )
nie miałam różowego guziczka, więc tak sobie poradziłam :)
I jeszcze zdjęcie rodzinne :)

Przy okazji robienia zdjęć miałam bardzo duże problemy z fioletowym, narobiłam mnóstwo zdjęć na różnych ustawieniach aparatu, ale efekt i tak mierny:(
Może ktoś z was wie o co chodzi z fioletowym przy robieniu zdjęć ?

No to teraz robimy wybory miss bransoletki hehe, który kolor najbardziej wam sie podoba ?
Pozdrawiam was serdecznie :)

17 komentarzy:

  1. Fiolet zawsze plata figle neistety :( Mam zawsze ten sam problem :( Wszystkie branzoletki sa po prostu super !! Ta z guzikiem mnie zauroczyla . Uwielbiam Twoja bizu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudny wybór, bo wszystkie równie piękne! Pewnie wybrałabym niebieską...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, bardzo mi się podobają i chyba nikogo nie zaskoczę że wybrałabym czarną :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się nie mogę doczekać "tukanowej" bransoletki:))) Teraz podziwiam piękne siostrzyczki "czarnulki":)
    Trudny oj trudny wybór tej miss bransoletki ... Wszystkie są śliczne, precyzyjnie wykonane a każda ma w sobie coś co mi się podoba:
    czarna - klasyka i pasuje do wszystkiego,
    fioletowa - za kolor , który jest fantastyczny,
    niebieska - śliczny odcień i interesujący guziczek,
    czerwona - piękny żywy kolor,
    beżowa - stonowana, i dodatek tej stopki - uroczy,
    różowa - subtelność i delikatność, taka dziewczęca - jak dla mojej Asi;)
    Jak zrobisz "tukanową", to będą bransoletki na każdy dzień tygodnia :))))
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie siostrzyczki "czarnulki" są świetne!!! Ale miss zostaje NIEBIESKA, drugie miejsce CZARNA a trzecie u mnie ma CZERWONA;) a fiolet, róż i beż z pewnością wybrałyby moje siostry hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są fantastyczne ale moje faworytki to czarna i beżowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to i ja czekam na "tukanową" piękność :) Co ten blog potrafi z człowiekiem zrobić;)
    Wybór jednej bransoletki jest mega trudny i niesprawiedliwy dla pozostałych, nie wybranych. Niebieska - za idealne wtopienie się kolorystyczne guziczka, Czerwona - bo uwielbiam czerwony, Fioletowa - bo mam mnóstwo fioletowych rzeczy, tak jak i różowych, więc i różowa się łapie na pierwsze 1 miejsce :)
    Beżowa i czarna, to nie moje kolory, ale to wykonanie idealne, nie pozwala mi odmówić uroku :)
    No to chyba nie pomogłam w wyborze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie bransoletki fajne, ale różowa na pierwszym miejscu. Mnie fioletowy zawsze wychodzi przekłamany na fotkach, tak już po prostu ma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak fioletowa wygląda w rzeczywistości, ale kolor na zdjeciu jest świetny. Dla mnie czarna to numer 1, bo to dla mnie najprostszy wybór :-). Różowa jest przesłodka, a beżowa zaskakująca! Zdjęcie rodzinne najlepiej pokazuje urodę tych bransoletkę!
    Na tukana czekam z niecierpliwością :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna paleta barw;)
    Fajnie wyglądają te guziczki,dopełniają całości.
    Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie kolorowe bransoletki. Guziczki rewelacyjnie pasują i super ozdabiają całą bransoletkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrób jeszcze białą, będzie taki ładny zestaw: biały, czerwony, niebieski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, nie mam białego sznurka, a masz rację, ze byłby fajny komplecik :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Najbardziej chyba czarny i różowy ;) ten fioletowy to jakiś felerny kolor, zawsze problemy przy fotografowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się bawisz tymi sznureczkami. Pooglądałam poprzednie wpisy. Również ten przez Ciebie wykonany guzik . Super.
    Bardzo staranne wykonanie. Czarne, jak dla mnie charakteryzują się elegancją. Natomiast w tych widzę wszystkie kolory lata:))) Są piękne.
    Gratuluje i pozdrowień moc posyłam

    OdpowiedzUsuń
  15. Osz kurde ale się zakolorowiło u Ciebie:) Bardzo ładne są wszystkie bransoletki ale mnie urzekła niebieska i czarna:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te bransoletki, a moja ulubiona jest czerwona:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)