wtorek, 17 kwietnia 2018

Kartki

Witajcie :) Znów zrobiła się nieplanowana przerwa w blogowaniu. Trochę w tym czasie zdziałałam. Jeszcze w marcu uczestniczyłam z Gosią w kiermaszu wielkanocnym, do którego powstało parę nowych rzeczy. Ale o kiermaszu może następnym razem, a dziś karteczki które powstały jeszcze wcześniej.
Teściowa złożyła zapotrzebowanie na dwie urodzinowe karteczki i to dla dwóch panów. Syn orzekł, że koronkowe wycinanki nie będą dla nich dobre, bo są takie nie-męskie. Więc powstały bez wycinankowych koronek, choć z kwiatów nie zrezygnowałam ;)
a druga (a właściwie zrobiona pierwsza):
Ta zielona powstała prawie przez przypadek. Gdy przymierzałam zielony kartonik to ułożył się krzywo, a syn stwierdził, że tak może być, więc tak go docięłam. Niebieska kartka już od początku była tak przeliczona, żeby wyszedł taki właśnie diamencik ;)
to jeszcze kilka zdjęć:



W tej zielonej dodałam jeszcze małe uzupełnienia, ale w drugiej już zrezygnowałam z nich, stwierdzając, że nie są potrzebne, by nie rzec dosadniej...
Teściom się spodobały (nawet ta zielona bardziej) a to najważniejsze.
Karteczki powyginałam według propozycji Ewinki na marzec i kwiecień, więc oczywiście je zgłaszam do zabawy

Juz poza zabawą pokażę jeszcze tą z koronkami, która nie zyskała akceptacji syna ;)


Zgadzam się z nim, że dla faceta jest za słodka, ale jako karteczka mi się podoba
Na dzis tyle. Serdecznie was pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Asiu bardzo fajne te karteczki , dla faceta trudno zrobić kartkę i faktycznie koronki niekoniecznie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ,tak ,koronki zdecydowanie dla kobiet ;-) Ja w męskich nawet kwiatków staram się nie używać ,chyba ,że dla ogrodnika kartka ;-) Fajny pomysł z takim diamentowym środkiem ,kartki wiosenne w klimacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne wuykombinowalas karteczki, ja zawsze mam problem z meskimi, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki a najważniejsze, że się podobały.Dal panów zawsze mam problem
    jak zrobić karteczkę. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo, kwieciście, wiosennie:)) Bardzo fajne składaczki! Panowie to ogólnie trudny temat:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu z męskimi karteczkami to zawsze jest problem. Koronki faktycznie nie za bardzo pasują facetom. Ty znakomicie sobie poiradziłaś i Twoje diamenciki są fantastyczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentują te stojące kartki !!! Masz Ty pomysły !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, na piękną rocznicę. Bardzo ciekawie pozaginana. Podoba mi się bardzo. Pozdrawiam serdecznie :-)

    Genting Crown

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)