piątek, 6 września 2019

Makramowe kolczyki

Witajcie kochani :)
Bardzo się cieszę, że do mnie zaglądacie i nie zapomniałyście o mnie :) Cieszy mnie każda pozytywna iskierka zarówno ta napisana w komentarzu jak i ta nienapisana, a która byc może pojawiła się po zajrzeniu do mnie :)  Dziękuję :)

Dziś koczyki, które wyplotłam w ostatnim tygodniu. Pomimo, ze mam sporo nie pokazanych jeszcze prac, to dziś te właśnie, bo całkiem mi się spodobały i mniej więcej o takich od dawna myślałam.
Oto one:


Wyplecione na trójkątnej bazie sznurkiem poliestrowym 1mm. Pierwszy raz go kupiłam i musiałam wypróbować ;)
Pewnie przy następnych podejściach do podobnych kolczyków coś pozmieniam... Chociaż w tej wersji też już mogą być.
Długość z biglem 6,5cm a szerokość 2,2cm
I jeszcze inne ujęcie

Który wzór / splot bardziej przypadł wam do gustu ?



3 komentarze:

  1. Joasiu bajeczne. Widać, że sznureczki Cie lubią i to z wzajemnością. Pięknie i perfekcyjnie wykonane. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszły:) ja tą bazę wykorzystałam do frywolitkowych kolczyków, ale i makrama pięknie z nimi wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Asiu, ze jesteś:-) i że są Twoje supełki, co prawda wolę niebieski ale obie pary kolczyków są śliczne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)