poniedziałek, 8 czerwca 2020

Bieżnik

Witajcie :)
Ostatnio mnie więcej na fb a tutaj niestety cisza. Nie będę obiecała, ze to się zmieni, ale spróbuję ;)
Na fb mozecie znaleźć moje bieżące prace na
sznurki i koraliki


Nazwa jest taka sama, więc nie będzie to trudne


Zaczynam też sprzedawać zarówno swoje prace, jak i prace koleżanek z okolic na drugiej stronce fb
galeria rękodzieła


 Zapraszam na obie strony

A teraz obiecany bieżnik


Zrobiony jest z dość cienkiego sznurka, jak na tak dużą pracę, bo sznurek jest ok 1,5mm
Poliestrowy, pleciony, więc końcówki frędzli mogłam delikatnie przypalić.
Jego wymiary to szerokość 20cm a długość z frędzlami to 46cm


Dość długo się robił, bo wzór dosyć gęsty, a sznurek cienki. Jednak efekt to wynagrodził. bo wyszedł bardzo delikatny i ładnie się prezentuje na ciemnej szafce

4 komentarze:

  1. Joasiu jeżeli chodzi o makramę jestes moim guru . Moja przygoda z ta techniką skończyła sie wraz z Twoimi wyzywaniami , ale nie mówię że do niej nie wrócę bo daje sporo możliwości i świetne prace. Dziękuję za linki do FB , byłam i polubiłam .Bieżnik jest extra myślałam że będzie sztywny i ciężki a piszesz wręcz odwrotnie więc ja Ci wierzę !! Gratuluję jest świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu serdecznie :) Podziwiam też czasami twoje piękne hafciki na fb, ale to nie to samo co blog :) Wielkie dzięki za ten komentarz, nawet nie wiesz jakie to niesamowite uczucie po takim długim czasie poczuć twoją niezawodność, którą zawsze podziwiam :) Buziaki serdeczne :)

      Usuń
  2. Joasiu piękny bieżnik, też żałuje że z makramą mi nie wyszło, choć kusi coraz bardziej i nawet sznurek kupiłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super cie czytać :) Dziękuję :) A jak makrama kusi i masz sznurek to próbuj :) Choć rozumiem, że nie wszystkimi technikami możemy się zając. Ja też tak mam z frywolitką. Kocham i mnie kusi, ale ... trzeba coś wybrać. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)