środa, 23 maja 2018

Wazony

Witam serdecznie :)
Dziś zapraszam na dalszy ciąg tego co udało mi sie zrobić na kiermasz o którym pisałam w poprzednim poście. Chcę pokazać wazony jakie zrobiłam ze szklanych karafek zakupionych w Ikea. Niby karafka, ale mi bardziej pasowała jako wazon.
Tu ozdobiona bukietem bratków, a wokół drobna "falbanka" zrobiona gesso i okrągłą gąbeczką oraz delikatnie wykończona sznurkiem gorsetowym.


Tu trzy następne ozdobione koronką przyklejoną na wysokości zakończenia wzorów.
Lubię jak wazon jest przezroczysty i lubię szkło samo w sobie. Myślę, że udało mi się je tak ozdobić by nie były za bardzo pozakrywane ;)
Ten pierwszy z bratkami powędrował już do teściów na podarek urodzinowy. Bardzo się podobał, więc też sie cieszyłam:)
Pozdrawiam serdecznie i do zaś :)

5 komentarzy:

  1. Swietne wazoniki Asiu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wśpaniały pomysł Asiu. Wysżło bajecznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę Asiu, ze połknęłaś bakcyla decu;-) Śliczne wazoniki, wiosną pachną nawet bez zawartości:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sam raz na majowe kwiaty!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł, wazoniki wyglądają tak radośnie, pięknie. Rozweselają. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)