wtorek, 12 lutego 2019

Kolorowe bransoletki

Wirajcie.
Dzis chcę pokazać kolorowe bransoletki, które zrobiłam już jakiś czas temu, ale w końcu doczekały się zdjęć i obróbki ;)
Są z lubianego przeze mnie sznurka gorsetowego. Trafiłam swego czasu na taki sznurek w multikolorze. Ozdabiałam nim już osłonkę na doniczkę tutaj.
Bransoletko proste, ale przy wielu kolorach nie ma co komplikować jeszcze wzoru.
Ta pierwsza najszersza w formie plecionki:
Następna to zwykły warkoczyk:
Ta też zwykły warkocz, ale dopasowałam kolory, aby w każdym sznurku zaczynały się od tego samego koloru. No i trochę dłuższa, taka do okręcenia 3 a nawet 4 razy wokół nadgarstka
  No i warkoczyk z czterech sznurków, też długa z dodatkowym dydnadełkiem w formie sakiewki:)
Krótsze też
Ta jedna (na dole zdjęcia) taki krzywy warkoczyk. Myślałam, że efekt będzie fajniejszy.
I jeszcze jedno rodzinne zdjęcie
Jak już jestem przy takich dłuższych bransoletkach to jeszcze powstała, jakoś w tym samym czasie, bordowo-różowa ze sznurka lnianego z drewnianymi koralikami:
Bardzo mi przypadła do gustu :)
Jeszcze mam jedną warkoczykową w ulubionej kolorystyce, też z lnianego sznurka i z drewnianym koralikiem:
To na dziś tyle. Miłego dnia życzę :)
U nas dziś pięknie zaświeciło słoneczko, więc od razu weselej na duszy :)

6 komentarzy:

  1. Wysyp pięknych bransoletek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu świetne są, ale najbardziej spodobała mi się ta w której sznurki zaczynają się od tego samego koloru.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tęczowo! Warkoczyki fajnie prezentują się w bransoletkach! Mi wpadła w oko ta okręcana bordowo różowa:) Pozdrawiam Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super branzoletki , pieknie i kolorowo, wiosennie , Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo optymistycznie, wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)