czwartek, 31 stycznia 2019

Kurczaczkowa karteczka

Witajcie, wczoraj jak zamieszczałam posta na styczniowe zabawy, to uświadomiłam sobie, że to już koniec stycznia. O ile kolczyki przygotowałam wcześniej, tylko czekały na zdjęcia, to karteczki do Ani nie miałam. Przygotowałam w pierwszej połowie stycznia jakieś motywy nadające się do warunków zabawy, ale musiałam je uprzątnąć przed jakąś wizytą gości. No i znikły z pola widzenia, no i z pamięci ;) A tak sobie obiecałam, że się zmobilizuję do systematycznego udziału w zabawie karteczkowej. No ale przecież dziś jeszcze styczeń, odszukałam przygotowane drobiazgi i... wcale nie było łatwo, jakaś totalna pustka w głowie. W końcu powstała taka bardzo prosta, nawet bez napisu.
Ośmiokąt w którym zamknięte są kurczaczki jest prawie równoboczny, a te dziurkowane rogi lekko odstają, przy pozostałych elementach przyklejonych na płasko.
 Ostatnio coś nie wychodzą mi zdjęcia, cofnęłam się nieco w rozwoju ;)
Moze natym będzie lepiej widać te odstające rogi
Myślę jednak, że motyw i kurczaczkowe kolory są na tyle świąteczne, że wiadomo, że to kartka wielkanocna. No i spełnia wymagania: kolory żółty, pomarańczowy i biały/ekri, ciut brązowego no i obowiązkowy motyw, u mnie kurczaczki.
Mam nadzieję, że zaliczyłam. Kartka tylko jedna, więc bez kolażu.
Jeszcze banerek zabawy i mogę iść karmić żabkę
 


Pozdrawiam was serdecznie:)

11 komentarzy:

  1. Ja tam lubię prostotę;-) a kurczaczki przesłodkie i bardzo wielkanocne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu ciesze się że udało Ci sie zrobić kartkę do mojej zabawy. Bardzo fajne te kurczaki a taką ośmiokątną otwartą ramkę widzę po raz pierwszy. To świetny pomysł !
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu prosto i elegancko wyszło. Gratuluje pomysłu i wykonania. Brawo Ty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa ramka dla kurczaczków :) ślicznie wygląda całość

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna ta kartka i pomysłowa !!! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu...Piszesz, że to prosta kartka... Dla mnie chyba nie... Ale za to jest śliczna! Jasne , że kurczaki świadczą o tym, że jest wielkanocna;)Gratuluję pomysłu;) pozdrawiam cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardzo podoba się taka karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Suyper pomyslowa kurczakowa karteczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie ja skomponowałaś. Kurczaczki urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A Wielkanoc w tym roku taka odległa... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i pomysłowa karteczka:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)