piątek, 25 października 2019

Biały komplet makramowy

Witam was serdecznie.
Ten komplet robiłam na wielkie wydarzenie. Był nm ślub mojej córki :)
Chciałam by był delikatny, niebanalny i ciekawy.
Główną rolę grał naszyjnik:
Zapinanie regulowane, by można dopasować odpowiednią długość
Bardzo lubię gdy sznureczki są ozdobnie zakończone i dyndają z tyłu dodatkowo zdobiąc nasz kark :)
W centrum znajduje się okrągły opal. Niteczka cieniutka, ok 0.5 mm poliestrowa z delikatnym połyskiem. na brzegach szklane kryształki w różnych rozmiarach.
Uzupełnieniem była bransoleta, dość szeroka, oczywiście podobnie pleciona.
Na środku największe kryształki ;)
W komplecie z naszyjnikiem: 
 
Oczywiście jak komplet,to jeszcze też obowiązkowo kolczyki. Tym razem już bardzo proste, żeby nie przesadzić.
Bardzo lubię takie długie dyndadełka :)
No i całość

Pracy było dużo, ale warto było :)
Ostatnie tło trochę w nawiązaniu do mojego stroju ;) Tak się prezentowałam:
Pozdrawiam was serdecznie :)

1 komentarz:

  1. Miło Cie zobaczyć Joasiu. Pięknie się prezentowałaś, cudny ten komplecik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)