sobota, 12 października 2019

Różowy komplecik

Witajcie :)
Dzisiaj kolor, za którym nie przepadam, a jednak komplecik, który zrobiłam dla małej księżniczki lubiącej różne koraliki i ozdoby bardzo mi się podobał :)
Robiłam już i listki i takie bransoletki, ale tym razem bransoletka miała być w dwóch różowych kolorach.
Dodałam szklane koraliki toho, wiązanie rozsuwane, bo łatwiej dopasować do nadgarstka, krórego nie mogłam zmierzyć ;) Mierzyłam jedynie nadgarstki innych księżniczek ;)
Pomyślałam, ze jak ma być komplet, to fajnie byłoby dodać trochę ciemnego różowego do listka. No i udało się :) Bardzo mi się taki listek spodobał :)
   Jeszcze raz cały komplecik. Jest taki słodki, że sama się do siebie śmiałam :)  a właściwie to chyba do tego kompleciku :)
Pozdrawiam was serdecznie w ten piękny i słoneczny weekend :)
 

1 komentarz:

  1. Mimo ze za różowym nie przepadam to sam komplecik bardzo mi sie podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)