sobota, 15 marca 2014

Makramowa kolia

Dziś moja druga kolia makramowa zrobiona tym samym splotem, ale w innej kolorystyce. Poprzednią zrobiłam w listopadzie 2013. Tym razem robiłam ją na specjalne zamówienie. Otrzymała ja moja mama. Którą teraz serdecznie pozdrawiam. Do naszyjnika dołączyłam oczywiście bransoletkę. Sznurek jest lniany a koraliki TAHO w różnych rozmiarach. Komplet bardzo się podobał. A oto kilka jego zdjęć - prawie cała sesja ;)
 
  
 I w pełnym słońcu:
 
Na niby-popiersiu:
 I jeszcze raz w całości:
 No i co sądzicie o takiej biżuterii?

8 komentarzy:

  1. Bardzo piękna biżuteria i chętnie bym nosiła ten komplet. Super pomysł i wykonanie!

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię bardzo serdecznie. Cieszę się, ze ci się podoba. Jeśli chcesz, mogę zrobić podobną ;)
      Pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Komplecik jest przepiękny i niezwykle delikatny. Podoba mi sie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło, że się podoba. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Bardzo piękny ażurowy komplet. W sam raz na romantyczny wieczór

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo ładna kolia:-))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)