środa, 2 grudnia 2015

Schemat na aniołka

Witajcie, dziś ekspresowo, bo już późno się zrobiło.
Bardzo sie cieszę, ze się mój frywolitkowy aniołek spodobał. Z wielką przyjemnością przygotowałam wam schemat.
Do frywolitki jeszcze schematów nie robiłam, ale mam nadzieję, że będzie czytelny. Robienie rysunku zajęło by mi za dużo czasu, dlatego na zdjęciu zamieściłam tylko ilości słupków, a kolejność oznaczyłam kolejnymi literkami alfabetu (w końcówce już nie wszędzie jest tak dokładnie kolejne literki, tylko bardziej grupowo, ale myślę, że jest to czytelne)
 Ja robiłam na igle. Nie wiem, czy na czółenku będzie taka sama kolejność, to już wy musicie przetrawić.
Mam nadzieję, ze się komuś przyda:) Mam nadzieję, że się pochwalicie jak go zrobicie:)
Pozdrawiam serdecznie:)

9 komentarzy:

  1. Hihi , kompletnie nie wiem o co biega , no prawie... wiem gdzie zacząc i gdzie skończyc . :-) Ale frywolitkowe dziewuszki poradza sobie koncertowo :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ja podobnie jak Ania wiem gdzie początek i koniec i ile tych supełków,ale z resztą już nie jarzę ,szczególnie jak to wszystko łączyć .Ale nasze zdolniachy pojmą w lot co ,jak i dlaczego.
    Buziaki Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, hihihi, kto jak kto, ale Danusia i Ania - na pewno dałybyście radę, tylko musicie spróbować ;-)
    Joasiu, schemat jest bardzo prosto rozpisany- nic tylko złapać za igłę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu świetna rozpiska- wszystko dobrze widać i jest czytelne:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołek super, jednak schemat nie dla mnie, bo ja sie na tym nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super aniołeczek i wzór czytelny :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie proste, klasyczne wzory więc dziękuję za czytelny pomysł na następnego aniołka. Wypróbuję na pewno jak tylko znajdę jakiś prosty wzór na rozmnażanie czasu:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super schemacik!! Może kiedyś skorzystam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny aniołek, dziękuje za schemat na przyszły rok będzie jak znalazł

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)