sobota, 5 października 2013

Dwa kompleciki

Dziś chcę pokazać coś, co zrobiłam już z pół roku temu, gdy zaczynałam swoją przygodę z biżuterią.

Oto komplet, który powstał z przerobionej starej bransoletki i łańcucha z wisiorem. Po połączeniu z czarnym sznurkiem zyskał zupełnie nowy wygląd. Na tyle się spodobał właścicielce, że "zabrała go" na swoją studniówkę.

Drugi komplecik zrobiłam na prezent imieninowy. Pomimo, że prosty, to sporo mnie kosztował pracy, bo nie wszystko od razu wychodziło tak jak chciałam. Właścicielka stwierdziła, że ładny. Mam nadzieję, że nie było to tylko kurtuazyjne stwierdzenie.
Oto ten komplet. Tym razem tonacja czarno - biała.

Naszyjnik 
 

Bransoletka

Kolczyki

Cały komplecik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)