środa, 28 lutego 2018

Zabawy na koniec lutego

Witajcie w tą ostatnią chwilę lutego ;)
Chcę pokazać co zmajstrowałam na na zabawę deku u Justynki, karteczkowego gięcia u Ewinki oraz wykorzystania papierowych rolek:)
Tak dziś hurtowo, bo przecież koniec miesiąca.
Oto karteczki
Ta powstała jako ostatnia
 Ta jako druga

 I ta jako pierwsza w tym drugim podejściu


Moje wnioski do tej formy karteczki:
- Kartka lepiej się układa, gdy baza jest z cienkiego papieru ( u mnie 80g i 115g) natomiast oklejenie jest sztywniejsze. 
- Na pierwszym zgięciu lepiej jak jest coś mniejszego, żeby nie było widać, że jest pod innym kontem niż pozostałe części.
- Jeśli chcemy na pierwszym złożeniu też dać jedną z części dekoracji to można dołożyć jeszcze jedno zgięcie do składanki, wtedy będą pod takim samym kątem.
- Ja nie przyklejałam dekoracji na spodnią bazę, aby zostawić tam miejsce na życzenia.

Za tym drugim podejściem już mi się lepiej pracowało z tymi kartkami, Mam tylko problem z grafikami, ale to inna sprawa;) Myślę, że będę wracała do tego typu składaczka:)
Karteczki zgłaszam do Ewinki
A teraz jeszcze praca deku ze szmatką;) U mnie jest to zakolorowany kiedyś na fioletowo przez moje dziewczyny bandaż elastyczny, który dostałam od nich w spadku;) kolorystyka więc trochę "wymuszona", choć ostatnio jakoś lubię fiolety:)
Jest to oczywiście świecznik z rolek papierowych po ręczniku i papierze toaletowym. Jako podstawka posłużyła zużyta płyta CD . Aby płyta nie stała bezpośrednio na meblu i łatwo się za nią łapało, to postawiłam ją jeszcze na nakrętce od słoika. Zatem recykling na całego. (Kartki zresztą też ze starych kartek)


I jeszcze szczegóły z wykończenia. Wewnątrz trudno było idealnie dopasować kółeczko tekturowe, więc sznurek gorsetowy może mieć wiele zastosowań ;)
I podstawka z nakrętki, też okręcona sznurkiem, tak jak i płyta zresztą.
Chciałam koniecznie dziś wrzucić, wiec jest taki jak widać, ale nie wiem, czy jeszcze czegoś nie wymyślę;)
Tło nad i pod bandażem potraktowałam woskiem srebrnym i trochę fioletowym - uczę się "paćkać" tło w deku ;) jeszcze koślawo mi to idzie, ale może uda się wyćwiczyć;)
Oczywiście świecznik zgłaszam do Justynki
oraz do DIY
To na dziś tyle, długo wyszło, ale może dotrwałyście do końca ;)
Pozdrawiam serdecznie i do "zobaczenia" w marcu;)

9 komentarzy:

  1. zarówno kartki jak i świeczniki są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu widać że wróciłaś do formy bo dzieje się u Ciebie bardzo dużo. Składaczki wyszły rewelacyjne, ta wiosenna kolorystyka i świetne grafiki . Najbardziej spodobała mi się kartka z kurczakami.
    Świeczniki z rolek sa rewelacyjne , pokolorowany bandaż to świetny pomysł .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne składaczki !Piękne świąteczno-wiosenne motywy .Jestem zachwycona kartkami i cieszę się ,ze dołączyłaś do składaczkowej ekipy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na kartki składane bardzo mi się podoba, a te świeczniki po prostu rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie, że dotrwałam :) takie ciekawe rzeczy pokazujesz Asiu, ze ciężko byłoby w połowie posty przestać :)
    Kartki śliczne, a świeczniki bardzo inspirujące. Mam kilka rolek po ręcznikach papierowych. Szkoda mi ich wyrzucać, bo są dość sztywne i na pewno się przydadzą :)
    Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu u Ciebie caly wysyp piękności. Karteczki składaczki wyszły pięknie i fajnie sobie z tematem poradziłaś. Świecznik za to zupełnie odjazdowy. Jak to dobrze nie wyrzucac rolek. Mają szerokie zastosowanie. Słowem wspaniale się spisałaś i cieszę się , że już na dobre wróciłaś do nas. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale się dzieje :-) Karteczki są śliczne, nie próbowałam tych zagięć, więc mogę się wypowiedzieć na temat ogólnego wyglądu i bardzo mi się podoba,a szczególnie ta z rządkami kurczaków :-) A decu/DIY jest super. Uwielbiam takie prace i cieszę się, że nasz cykl decu jest chociaż trochę pomocny, chociażby w inspiracji :-) Świetne prace. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby nie zaprzyjaźnione blogi to znów ocknęłabym się w Wielkim Tygodniu zaskoczona, że to już Wielkanoc. Śliczne karteczki. Wiosna na blogach i za oknem:) Żyć się chce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. .Jeสูตรบาคาร่าstem zachwycona kartkami i cieszę się ,ze dołączyłaś do składaczkowej ekipy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)