wtorek, 23 października 2018

Naszyjniki z listkami

Witajcie :)
Cieszę się, że zaglądacie pomimo takiej długiej przerwy. Dziękuję, ża wszystkie miłe komentarze :)
Dziś też prace, które powstały jeszcze wiosną. Listki to temat zarówno wiosenny jak i jesienny. Te ponieważ kolorowe, to chyba bardziej jesienne niż wiosenne, choć w kolorach niekoniecznie typowo jesiennych.



Wzór trzech listków,ten brązowo-żółty zasugerowany znalezionym na pintereście, pewnie wiele z was go widziały, bo swego czasu często mi wyskakiwał. Tylko tam listki były różnej wielkości. Ja zrobiłam takie same i ze sznurka gorsetowego.  Podobało mi się w nim "połączenie" listka ze sznurkiem i to właśnie głównie wykorzystałam w swoich pracach.
Listek na ostatnim zdjęciu jest podobny do tych które już kiedyś robiłam i mi się bardzo podobał.  Natomiast duże listki w naszyjniku pierwszym i trzecim zrobiłam trochę inaczej. Myślę, że też fajnie wyglądają.
Wszystkie mają regulowane długości, choć rożne rozwiązania.
No i nie byłabym sobą, gdybym nie dorobiła czegoś do kompletu.  Tym razem bransoletki.


Pierwsze dwie znacie dobrze, bo je już robiłam. A ta trzecia prościutka w robocie, bo z samych węzłów płaskich. prawie jak sambala.
Ciekawa jestem waszych opinii.
Pozdrawiam was serdecznie w ten deszczowy dzień. Może te kolorki wniosą trochę radości ;)


6 komentarzy:

  1. Piękne komplety ! Mnie najbardziej zachwyciła kolorystyka pierwszego naszyjnika :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu jak miło widzieć prace ze sznureczków. Dawno ich na blogach nie widziałam. Zniknęły razem z Tobą. Szkoda. Cieszę się że znowu je widzę. Może znowu nabierzemy ochoty na makramowe dzieła? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Asiu po przerwie. Miło, że wracasz. Listki... one sprawiły mi największy kłopot w nauce makramy. U Ciebie wyglądają cudnie na tych naszyjnikach , ale wiadomo w makramie jesteś mistrzem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne makramowe listki. Piękny komplecik.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo efektowne są te listeczki Joasiu. Bardzo mi się podobają też wazoniki i podstawki z poprzednich postów - w komplecie wyglądają cudnie.
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kolorowo! Wszystkie cudne i wykonane po mistrzowsku:) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)