sobota, 10 listopada 2018

Zamiast kwiatów

Witajcie :)
Kocham gdy świeci słońce, życie jest wtedy łatwiejsze. Cudownie jest przejść się na spacer. Ja np lubię być na spacerze w lesie, tym samym, tymi samymi ścieżkami. Wcale mi nie potrzeba odkrywać nowych miejsc, bo i na tych samych ścieżkach można chłonąć piękno zmieniającej się przyrody i za każdym razem zauważyć coś innego. Chcę was dziś zabrać na taki spacer ze mną :)
Ale przedtem trochę rękodzieła ;)
W lipcu byłam na ślubie koleżanki, zamiast kwiatów zaproponowała białe wino, ja chciałam dołożyć coś drobnego od siebie, nietuzinkowego i niezobowiązującego, tak po prostu - od serca :)
Wymyśliłam taką serwetkę

 Rządek serduszek niech przypomina o miłości ;)

Serwetka jest z białego sznurka bawełnianego chyba ok 1,5 -2 cm.  Twierdziła, że się podobała, więc to najważniejsze:)
Oczywiście było też wino, zapakowane w pudełko "swojej roboty" - od podstaw
Dołączyłam też kartkę z życzeniami nawiązującymi do upominku
Kartkę z serwetą zapakowałam do pudełeczka po ptasim mleczku - trochę zmienionym ;)

 Ostatnie zdjęcie już mało udane, ale fajnie wyglądają dwa pudełeczka razem.
Kolory biało zielone, bo zaproszenia były z motywem paproci, więc by lekko nawiązać.
do ozdoby pudełek i kartki wykorzystałam papier dopakowania prezentów. Często go wykorzystuję, bo ma śliczne motywy.

A teraz obiecany spacer. Zdjęcia ze środy, gdy też tak pięknie świeciło słoneczko.





 Taki jesienny dywan ...

 Teraz pomnik przyrody i bagno, a dawniej po prostu zbiornik przeciwpożarowy. Zachowały się jeszcze miejsca, gdzie podjeżdżano po wodę.






  Czy patrzyliście kiedyś na oświetlone czubki sosen ?: )
 A tutaj krzew dzikiej róży:
 obok aktualnego zbiornika przeciwpożarowego.
Zdjęcia i miejsca jakich wiele, ale to moja Ojcowizna, tutaj spaceruję, jeżdżę na rowerze, czasem na nartach, kiedyś z dziećmi na sankach. Miejsce bliskie mi od dzieciństwa.

I tak sobie myślę w przeddzień 100 lecia Odzyskania Niepodległości, że Ojczyzna składa się z każdego takiego miejsca, które jest bliskie choć jednemu Polakowi.

Piękna nasza Polska cała, jak głosiły słowa znanej piosenki.
 
Kocham Cię Polsko <3 

4 komentarze:

  1. Prezent Joasiu cudniasty stworzyłaś. Serwetka makramowa to dzieło sztuki, kartka z Życzeniami i pudełko dopełniają cudnej całości. Nie dziwię się, że podobało sie obdarowanym. Dziękuję Ci też za fantastyczny spacer, w piękną jesienną pogodę. Był mi potrzebny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty przygotowałaś i widać, że dane z serca. Krajobrazy piękne i masz rację, trzeba po prostu umieć dostrzec ich piękno :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serweta i piękne opakowania przygotowałaś i na pewno sie wszystko podobało- jest nietuzinkowe i z sercem przygotowane a to czuć i widać.
    Pięknie masz wokół siebie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu świetne prezenty przygotowałaś. Pudełeczka wyszły Ci super a serwetka to juz mistrzostwo . Pierwszy raz widzę taką makramową. Spacer cudny, piękne tereny w Twojej okolicy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)