niedziela, 25 listopada 2018

Pudełka

Witajcie
Bardzo lubię projektować i robić różne pudełka. Nie do wszystkich pomysłów mam dobre narzędzia, więc czasem muszę pomysły trochę urealnić ;)
Jeszcze latem powstały trzy pudełeczka na czekoladki. Dać tylko czekoladki, to takie zwykłe, a w zrobionym pudełku, zawsze inaczej. Jedne czekoladki były płaskie takie powiedzmy jak merci, albo tradycyjna bombonierka, a drugie prawie jak paczka herbaty ;)

  Ozdób mało, bo pudełka wymyślne;)

To ostatnie miało zdejmowany kapelusik
Z kolei wcześniej, jeszcze w lutym potrzebne były pudełeczka na breloczki. Breloczki malutkie, więc trudno fajnie zapakować. Wymyśliłam takie otwierane od góry, a w środku wgłębienie na wyeksponowany breloczek

A że wtedy kupiłam sobie właśnie szablony, więc musiałam je wypróbować ;)
Niby takie zwykłe pudełeczka, ale mnie cieszą. Obdarowanym też się podobały.
Pozdrawiam serdecznie :)

Edit
Po opublikowaniu posta weszłam na swój blog sprawdzić, jak wygląda i czy jest w porządku.
Zobaczcie jaki licznik złapałam ;)

7 komentarzy:

  1. świetny pomysł na pudełeczka- tak ubrany nawet najskromniejszy prezent ma wielkie znaczenie, widać serce w nie włożone :)
    a nr genialny i zaskakujący, prawda?:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie zapakowalas podarunki, taki pezent to jak dwa, a licznik naprawde zskakujacy, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie je wymyśliłaś :-) Te wyższe z kapelusikiem fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne! Zwłaszcza to z kapelutkiem!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu ja tez strasznie lubię wszelkiego rodzaju pudełeczka. Twoje bardzo pomysłowe i super zrobione.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowy Dobromir z Ciebie Joasiu. Pudełeczka bardzo ładne i nie wiem czy dałabym radą takowe skonstruować. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczka super i te słodkie i breloczkowe, które są bardzo w moim stylu;-) też zazwyczaj staram się z pomysłem opakować prezent i czasem mi żal kiedy te starania lądują w koszu, ale cóż, taki już los papierowych opakowań. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)