poniedziałek, 12 października 2015

Podsumowanie zadania 4

Witajcie:)
Już mogę na spokojnie podsumować wrzesień:)
W niedzielę wszystko poszło dobrze i jak tylko dostanę zdjęcia to postaram się wam pokazać co mnie ostatnio zajmowało;)
Tymczasem przychodzę z podsumowaniem naszej makramowej nauki. We wrześniu była już czwarta lekcja.
Moje kochane Makramisie robią coraz fajniejsze rzeczy:) i w tym miesiącu mnie zdecydowanie przerosłyście (nie pierwszy raz zresztą) z czego się bardzo cieszę - to znaczy z waszych prac.
Zauroczył mnie komplecik Dagmary! przecudowny, elegancki, delikatny - super i jeszcze do tego w szarościach i czerni - sama elegancja. Zaskoczyły mnie też prace Moni: kolczyki motylkowe i ażurkowe, lenonki, Świetne pomysły i fantastycznie wykorzystana makrama, szczerze podziwiam, bo ja takiego motylka bym nie potrafiła.
Kochane, wasze bransoletki i sówki też są wszystkie urocze, musiałabym o każdej pracy coś napisać, więc dodam tylko, że każdy dodany pościk z waszymi pracami był moim słoneczkiem dającym chwilę odprężenia i radości w tym zagonionym czasie. Pięknie wam za to dziękuję:)
To już wystarczy mojego marudzenia, czas na was:


Piękne, prawda?
Jeszcze słówko do zadania październikowego.
Mam nadzieje, ze już jakieś prace poczyniłyście, nie miałam zupełnie czasu by do was zajrzeć i zapomniałam też że nie dałam pod postem żabki. Zaraz się poprawię:)
Serdeczności posyłam:)

7 komentarzy:

  1. Kurcze, naprawdę świetne prace wyszły :). Ale zdolniachy z nas :D
    Co do październikowego zadania to aż wstyd się przyznać ale nawet nie zaczęłam :(. Jakoś wyjątkowo ciężko mi ugryźć ten kwietnik. Ale na szczęście jest jeszcze trochę czasu na kombinowanie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne, nie które to wprost zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie możesz odsapnąć:)) Na zdjęcia czekam:) Piękne nasze prace!! Te motylki niesamowite!!! Październikowa lekcja u mnie jeszcze w lesie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Wasze prace Makramisiowe :) podziwiam Was - chyba kiedyś też muzę co nie co spróbować, przy najmniej jakiś węzełek zrobić czy coś... no nic pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu możesz byc dumna ze swoich uczennic , pojetne bestyjki . prace cudne powstały co doskonale obrazują zdjęcia . Dziekuje za miła zabawe i za to że mnie namówiłas na naukę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleśmy zdolne dziołchy i to dzięki Tobie i ja wzięłam się za makramę ,aż nie wierzę ,że to mnie tak może wciągać .
    Buźka Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jakie my zdolne, dosłownie zdolne do wszystkiego:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)