poniedziałek, 26 października 2015

Podziękowania: wygrana i wymianki

Dziś post mocno zaległy.
Wiele z was brało udział w urodzinowym Hyde Parku u Beatki. Super zabawę wymyśliła :), kto nie pamięta, to było tutaj. Ponieważ do Beatki staram się często zaglądać i podziwiać jej dzieła, więc chętnie wzięłam udział w zabawie. Los się do mnie uśmiechnął i to ja zostałam obdarowana przepięknym medalionem i bransoletką. Zobaczcie sami jakie cudowności przyleciały do mnie
 
 
 Beatko Jeszcze raz bardzo serdecznie ci dziękuję, komplecik się super nosi i jest przepiękny:)

Druga zaległa zaległość, to wymianki.
Nasza kochana Lidzia organizuje wspaniałe zabawy. Bardzo fajny pomysł ze zdjęciami o podanym temacie w danym miesiącu. I perfekcyjnie zorganizowana zabawa w wymianki. Zgłosiło się wiele chętnych, więc podzielone zostałyśmy aż na trzy grupy i przekazywałyśmy sobie po kolei. Wszystkiego Lidzia pilnowała, by było w porządku:)
Oto od Mlenki dostałam takie cudowności (zdjęcie pożyczone od Lidzi):
Ale to nie wszystko:) bo oczywiście Lidzia wymyśliła nam wszystkim jeszcze niespodziankę. Cała zawartość paczuszki była następująca:
Ale była to niespodzianka, dla każdej następnej uczestniczki wymianki, więc nie można było tego pokazywać. Otóż tymi dodatkami była kartka, którą tworzyłyśmy wszystkie dokładając cos każda od siebie - świetny pomysł :) Następną niespodzianką były prezenciki od Lidzi dla każdej z nas: śliczny kapelusik i serduszko
Lidziu, jesteś wielka! To była niesamowita niespodzianka. Wielkie, wielkie dzięki:)
Ja wybrałam sobie piękną torbę w paryskie wzory i śliczny kotkowy breloczek :)
Wysłałam dalej do Marty Myszkusi taki zestawik:
Dołożyłam swoje bużytki, a karteczkę ozdobiłam frywolitkowym kwiatuszkiem. Mam nadzieję, że się spodobało:)
Miałam pisać o wymiance od razu, ale zależało mi, aby napisać też o tak miłych niespodziankach od Lidzi i jej podziękować, wiec musiało to być po zakończeniu całej rundy wymian, no i wyszło dopiero teraz.
Ponieważ ta wymianka była tak perfekcyjnie i miło zorganizowana, zapisałam sie również na drugą wymiankę, tym razem przydasiową.
Oto jaki komplet przydasi miałam do wyboru (zdjęcie od Lidzi):
Oraz piękny jesienny wianek, kolczyki i bardzo oryginalną karteczkę :)
Akrimeks   Dziękuję ci bardzo:)
Chętnie przygarnęłam ozdobne tasiemki, cekinki z gwiazdeczkami i drobne ozdoby do przyklejania np do karteczek. Już je wykorzystałam robiąc karteczkę dla następnej uczestniczki, którą była Sylwia Butza. A oto i karteczka pierwsza haftem matematycznym - wzór lekko podpatrzony w internecie, ale rozrysowany samodzielnie :)
Jako przydasie dołożyłam sznurki gorsetowe, tkaniny i drobiazgi papierowe.  Jako prezencik ode mnie poleciały biżutki:) Mam nadzieję, ze Sylwii przypadły do gustu.
Całość wyglądała tak:
 
I na dziś to tyle tasiemca.
Śliweczka dzis dokończona, jeszcze obfocić, kwietnik też, więc może zdążę w październiku.
A jak wasze kwietniczki?
Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę:)



6 komentarzy:

  1. Ola Boga! Ile cudeniek, skarbów i piękności!!Gratuluje CI tak wspaniałych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu fajne te prezenciki dostane i wysłane, ale ten medalion od Beatki wymiata jest - jest cudowny !!
    Ja jeszcze czekam na moja przydasiową paczuszke , byłam troch dalej w koljce:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianki świetne, zwłaszcza że trafione w gust!! Mój kwietnik ciągle w planach:( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wymianki! Jest na co popatrzeć i na co się wymieniać, bo wszystko jest niepowtarzalnie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Ty szczęściaro, mam tu na ,myśli prezent od Beatki, świetny jest :)
    I dziękuję CI kochana za te wszystkie miłe słowa pod moim adresem, jesteś super. Cieszę się że wzięłaś udział w moich wymiankach, mam nadzieję, że jesteś z nich zadowolona bo o to mi najbardziej chodzi :)
    Buziaki dla Ciebie przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)