poniedziałek, 21 stycznia 2019

Świąteczna makrama

Witam was serdecznie :)
Pięknie dziękuję za miłe przyjęcie moich bombeczek. Dziś w końcu makrama :)
Będą gwiazdki, choinki i aniołki i sporo zdjęć.
Z tego aniołka jestem dumna.Powstał właściwie już po świętach, choć zaczęłam go sporo przed świętami. Zaczęłam w inny sposób niż na tutku, no bo musiałam po swojemu, no i nie podobał mi się i nie wiedziałam co dalej. Po świętach na spokojnie rozplotłam jeden rządek i wyszło ok:

A tu jego poprzednik, na którym się uczyłam
Mąż się śmieje,że diabełek a nie aniołek ;)
Bardzo się cieszę,że je zrobiłam, marzył mi się prawie od początku przygody z makramą.
A teraz gwiazdki.
Te dwie też powstały jako modele naukowe, ze sznurka lnianego, który jednak w takich wzorach nie daje super efektu.



Zapewne z gładszego i topliwego sznurka efekt byłby lepszy, choć wzory bardzo mi się podobają.
Zrobiłam też trzy większe gwiazdy. wzory tylko zainspirowane jakimiś z internetu, wykorzystane tylko jakiś element, reszta była improwizacją podczas robienia.
Biała:
 Żółta:
Różowa:

 Tu razem z bombką (10cm) z poprzedniego posta.
I wszystkie trzy razem
O ile te dwie poprzednie różowe są małe, mają po ok 4cm,to te są spore, po ok 15 cm.
I jeszcze jedna, zrobiona też po świętach. Tym razem chciałam spróbować makramy na pasmanteryjnym sznurku bawełnianym, niestety trochę elastycznym.

No i czas na obiecane choinki. Wydawał mi się, że zrobienie makramowej choinki, to bułka z masłem. Jednak trochę musiałam popróbować zanim wyszły takie, które mogłabym zaakceptować ;)
I tym choinkowym akcentem zamknęłam relację z mojej galerii ozdób świątecznych ;)
Pozdrawiam was serdecznie:)

10 komentarzy:

  1. Asiu świetne wszystkie makramowe ozdoby ale ma dwie faworytki . Biały Aniołek i zielona choinka z niebieskimi koralikami . Są rewelacyjne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne makramowe Tworki :) Mnie najbardziej podoba się Aniołek i Diabełek jak mąż stwierdził!! Zwał jak zwał są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj dawno nie było makramy! A tu taki wysyp:) Aniołek śliczny i ta jaśniejsza choineczka naj:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołki są cudne i choinki śliczne !!! Wszystko bardzo ładne. Ja już chyba do takich drobnych ozdób makramowych nie wrócę - niestety, chociaż nigdy nie wiadomo ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ozdoby wysupłałaś- wszystkie, choć muszę przyznać że te gwiazdeczki w pierwszej chwili pomyślałam, ze frywolitkowe są:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko, piękności makramowe tworzysz;)Podziwiam Twój talent;)Wszystko śliczne! Pozdrawiam Cię cieplutko i czekam na kolejne cudowności;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Joasiu wszystko piękne. Fajnie, że znowu pojawiła się makramka. Zauroczyły mnie aniołki, szczególnie ten granatowy. Może nadszedł czas by ponownie bardziej skupic się na sznureczkach?. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super makramowe prace, aniolki rewelka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)