środa, 30 stycznia 2019

Białe kolczyki

Witajcie:)
Miło mi, że ucieszyła was moja makrama. Dziś również makrama :)
Widziałam, że na blogach dużym powodzeniem cieszą się białe konkursy.  Postanowiłam i ja dołączyć do zacnego grona konkursowiczek :) Muszę przyznać, że konkurencja jest duża i wiele prezentowanych tam  prac bardzo mi się podoba.

Zrobiłam takie kolczyki:
Taka drobna, mroźna i delikatna symfonia totalnej bieli ;)
 I trochę bliżej
Wykonane są z cieniutkiej nici poliestrowej ok 0,4mm z dodatkiem mleczno białych koralików Fire Polish oraz perłowych i przezroczystych koralików toho. chciałam, żeby te przezroczyste koraliki na brzegach imitowały mroźne lodowe drobinki.
Długość kolczyków z biglami ok 5 cm.
Kolczyki zgłaszam do wyzwania Symfonia bieli

oraz  do styczniowego wyzwania szuflady Totalna biel
a także do zabawy u Reni, której tematem w styczniu jest mróz

Pozdrawiam was serdecznie:)


15 komentarzy:

  1. Joasiu przecudne te kolczyki Ci wyszły. Faktycznie wyglądają bardzo mroźnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Piękne i delikatne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne!!!
    Kolczyki pięknie wysupłane i na pewno cudownie będą się prezentować na uchu
    szkoda ze makrama nie za bardzo mnie lubi;)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje że bawisz się ze mną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna Twoja symfonia.Takie na czsie gdy śnieg za oknem.Fajny efekt dają koraliki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu fajnie że dołączyłaś do wyzwania na blogu DIY. Cudowne, mroźna kolczyki, i takie delikatne. Taką cieniutka nitka pewnie się trudno wiązało, ale efekt świetny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolczyki. Powodzenia w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie wyszło Joasiu, kolczyki są bardzo efektowne i niezwykle eleganckie.
    Trzymam kciuki za Ciebie i mocno ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe takie półśnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kolczyki. Serdecznie dziękuje za udział w #39 - WYZWANIU sponsorowanym: "SYMFONIA BIELI - BIŻUTERIA" członek DT DIY Teresa

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, piękne kolczyki. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kolczyki!!! Pozdrawiam mroźnie zachwycona nimi:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolczyki!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art z DT :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne kolczyki :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)