czwartek, 17 stycznia 2019

Bombki 3

Witajcie, zostało mi jeszcze kilka bombek o pokazania.

Ta pojechała do Poznania :)
Ta do koleżanki :)
Ozdobione tradycyjnym deku i pastą śnieżną.
Następne są podobne do pokazywanych już wcześniej, ale na nich trochę eksperymentowałam. Na tych ze strukturą, a co za tym idzie z powstałym wzorem.
Na tych następnych tło malowałam kolorem a nie czernią. Są przez to delikatniejsze i jaśniejsze.

A ta następna powstała jako pierwsza na warsztatach w tamtym roku, ale wtedy brakło energii na wykończenia, tym bardziej, że kropelka, którą kleiłam metalowy element trochę się porozlewała i brzydko wyglądało. Teraz wykończyłam pastą śnieżną i jest ok.

Na tym kończę bombki w tym sezonie.  W następnym poście jeszcze pomęczę was świątecznie, ale tym razem makramą ;)
Pozdrawiam serdecznie :)


9 komentarzy:

  1. wszystkie Twoje bombki są urocze! uwielbiam te świąteczne błyskotki :) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna różnorodność. Wszystkie śliczne, ale mój wzrok najbardziej do ptasząt ciągnie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu widzę, że całkiem fajnie się bawisz decou . Świetne są te bombeczki. Najbardziej spodobały mi się te łezki ze strukturą i czarna farbą . Wyglądają rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bombki. Bardzo kreatywne zdobienia. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wszystkie, ale ta biała jest zachwycająca;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyszły te bombeczki ,pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bombeczki! Takiej techniki jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Joasiu bombeczki są świetne. Podoba mi się ta technika. Daje fantastyczne efekty. Decu również fajnie Ci wyszło. Słowem idealne prace. Czekam z niecierpliwością na makramkę. Dawno jej tu nie było. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)