sobota, 29 sierpnia 2015

Frywolitkowe zadanie 17

Wiem, ze temat 17 zadania frywolitkowego miał być łatwy. No ale jak zobaczyłam, że mają być kółeczka odwrócone, to mnie trochę przystopowało ;) Do tej pory to był element, którego unikałam jak mogłam. Przerażało mnie nawlekanie igły w każdym kółeczku, ale okazało się, że strach ma wielkie oczy. Nie było tak najgorzej. Józefinka też przećwiczona.
A oto umyśliłam i zrobiłam taką bransoletkę:
 Zapinanie na perełkę i kółeczko:
A jeszcze co do józefinki mam pytanie do tych, które robią na igle: Czy wam też się tak mocno skręca kordonek? Czy można temu jakoś zaradzić? Niby to mocno nie przeszkadza i w robótce raczej nie widać, ale tak trochę mnie denerwuje.
No i jeszcze banerek:
 Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:) 

13 komentarzy:

  1. Joasiu pięknie sobie poradziłaś z tematem- wszystko jet:)
    nie tylko na igle kordonek sie odkręca, na czółenkach niestety też- urok robienia w jedna stronę i nie znalazłam na to sposobu, ale ja sie ciagle uczę:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu cudna ta bransoletka , i wiesz co ja z frywolitki umiem tylko józefinkę i cały czas myslałam , że z tym skręcaniem kordonka to ja jestem taka blondynka , że mnie się to tak skręca. Pocieszyłas mnie , że jednak widać jest to normalne :-)
    Pozdrówka i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to mówią:"nie taki diabeł straszny jak go malują" :) Fajnie CI ta bransoletka wyszła. Chociaż Ty napisałaś, że nie było to takie straszne, a dla mnie to jest czarna magia, więc mogę tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się właśnie to skręcanie najbardziej podoba :)
    Piękna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu świetnie dajesz radę ,pięknie ta bransoletka wyszła.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka śliczna ...mogę tylko podziwiać bo w tym temacie to jestem "ciemna jak tabaka w rogu "!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bransoletka. Świetnie Ci idzie frywolitka. Przy józefinkach to nitka wszystkim się skręca.
    Przy nawlekaniu igły to zmechacę nitkę i spryskam lakierem do włosów. Trzeba chwilę poczekać aż lakier wyschnie i łatwo się nawleka na igłę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i w kolorach : piekło niebo:)
    Co do skręcania sie nitki podczas pracy to niestety tak jest. Pracujac czółenkami od czasu do czasu puszczam je luźno( i wiszać rozkręcają się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bransoletka! Lubię połączenie czerwieni z niebieskim, a Ty wybrałaś moje ulubione odcienie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo śliczna bransoletka
    zapraszam po wyróżnienie do LBA
    http://mojswiat-handmade.blogspot.com/2015/09/liebster-bloger-award-po-raz-pierwszy-i.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie dziękuję:) jest mi bardzo miło:) Postaram sie odpowiedzieć na twoje pytania, tylko daj mi jeszcze troche czasu.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Prześliczna! I kolorystycznie i kształtem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo, które tutaj zostawiasz. Zapraszam do częstych odwiedzin i dzielenia się swoją opinią:)
Pozdrawiam serdecznie:)